►28 d’octubre de 2024.

►El concert fusiona els projectes ORIGINALS–Cicle de Compositors Catalans de Teatre Musical i AMOR X AMOR, tots dos impulsats per Marisol González, sota la direcció d’Alícia Serrat, tindrà com a protagonistes els compositors Núria Llausí, Carles Alarcón, Mateu Peramiquel, Dídac Flores i Gerard Sesé.

Originals X Amor és un recull de les cançons dels cinc compositors que durant el primer semestre de 2024 han protagonitzat a la sala Encuentro d’Abrera els cinc concerts de la segona edició d’ORIGINALS, Cicle de Compositors Catalans de Teatre Musical.

►El concert, a piano i veu, constarà d’un repertori integrat totalment per cançons escrites per cadascun dels compositors, algunes d’elles inèdites i d’altres que ja han format part d’algun espectacle. Com en els concerts del cicle ORIGINALS cada compositor té total llibertat per preparar el seu breu programa i per triar els intèrprets que posaran veu a les seves cançons, creant així un recital únic i irrepetible que posa en relleu el nivell de la creació catalana en matèria de musicals.

►Entre els més de 30 artistes que interpretaran les cançons dels cinc compositors estan (per ordre alfabètic): Laura Bacaria, Josep Cambray, Jaume Casals, Sònia Catot, Maria Codony, Anna Extremera, Laura Font, Úrsula Garrido, Víctor Gómez, Anna Herebia, Laura Manchón, Ander Mataró, Carla Miralda, Xavi Morató, Vinyet Morral, Mireia Òrrit, Patrícia Paisal, Maria Palazón, Rosa Maria Palomera, Berta Peñalver, Anna Piqué, Mar Puig, Joan Sáez, Àlex Sanz, Clara Solé, Estel Tort i Cristina Vallribera; i la participació dels músics Miquel González i Gonçal Perales al piano en alguna de les cançons.

►La unió dels cinc compositors i la seva obra en una única nit serà una experiència totalment inèdita que mostrarà el gran nivell d’autoria que tenim al món del teatre musical al nostre país.

►Els beneficis del concert Originals X Amor es destinaran a l’entitat ACPAE, Associació Catalana per a la Prevenció de l’Assetjament Escolar. L’objectiu d’aquesta entitat és desenvolupar en els infants i adolescents, un comportament preventiu dirigit a la resolució de conflictes en l’entorn escolar i social; i a l’aprenentatge de tècniques psicològiques, socials i físiques amb les quals enfrontar-se a l’assetjament escolar o assetjament escolar i ciberassetjament.