e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

► “La perdiu és de qui la caça” a La Seca de Barcelona.

TORNAR
La Perdiu és de qui la caça

►Del 10 de gener al 4 de febrer es pot veure a La Seca de Barcelona “La perdiu és de qui la caça”

►Sinopsi:
►A través de les Mil i una nits i el Decameró de Boccaccio ens endinsarem en un viatge on la música i el relat s’entrellacen, es parlen i es fusionen.

►Volem explicar-vos contes eròtics, divertits, emocionants i màgics, contes plens de passió i enganys, de violència i elegància, d’enginy i humor, per fer-vos riure i pensar. Per fer-vos sentir vius, perquè feu volar la imaginació, perquè navegueu, lluiteu, balleu i us exciteu amb nosaltres.

►També volem parlar-vos de les dones, fer-les protagonistes i apel·lar el seu enginy, la seva determinació, la seva força i, sobretot, el seu plaer.

►L’espectacle està basat en textos Les mil i una nits i el Decameró de Bocaccio amb la dramatúrgia d’Ariadna Pastor La il.luminació  d’Adrià Aubert, la direcció  de Montse Bonet, la música Original d’Òscar Vilaprinyó, la viola de Laia Capdevila i l’actriu Ariadna Pastor

►L’espectacle es va poder veure 3 dies al Maldà el passat setembre.

Comparteix:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es