e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

►El Teatre Poliorama de Barcelona serà escenari de “La Llamada” del 12 al 29 de setembre.

TORNAR
La Llamada

►Tres úniques setmanes,  improrrogables.

►»La Llamada» va començar com un musical underground al hall del Teatre Lara, però el públic i la crítica el van alçar fins a l’escenari principal on ha penjat el cartell de «no hi ha localitats» des de llavors. «La Llamada» és un musical amb cançons originals i una banda de rock en directe.

►Una comèdia sobre l’amistat, el primer amor, la recerca de la identitat, l’electro-latino i Whitney Houston.

►Ha estat elegit millor muntatge teatral pels lectors d’El País, guardonat amb 13 Premis Broadway World – incloent Millor musical, Millor actriu, Millor direcció i Millor actriu de repartiment – va triomfar en els Fotogramas de Plata 2013 amb Macarena García com a Millor actriu de teatre i en els Premis de Teatre Musical amb Belén Costa com a Millor actriu de repartiment.

►També ha obtingut nominacions en els Premis de la Unió d’Actors, el Premi Llibertat Teatre 2015 per als seus directors i el premi a millor obra teatral TIME OUT 2017.

►Amb una gira per més de 30 ciutats (incloent-hi Moscou) i cinc temporades a Madrid, més de 800.000 persones ja s’han sentit «La Crida». El 2015 el fenomen arriba a Mèxic. En 2017 s’estrena amb gran èxit de crítica i públic la seva adaptació cinematogràfica, la qual compta amb 5 nominacions als premis Goya 2018 a més de nombrosos premis entre els quals destaquen 2 premis Latin Beat Film Festival 2017 i 2 premis Ferotge 2018, com també, amb la seva versió internacional «Holy Camp!».

►Les actrius que representaran “La llamada” a Barcelona seran: Nerea Rodríguez, Lucía Gil, Mar Abascal i Roko. El paper de Déu s’aterraran: Ruth Lorenzo (12,13, 26 i 27 de setembre), Richard Collins Moore (14, 15, 18, 19 i del 25 al 29) i  Raoul Vázquez (del 20 al 22).

►SINOPSI:

►Segòvia. Campament cristià La Brúixola. Bernarda, una monja nouvinguda, vol salvar el campament amb la seva cançó «Viurem ferms en la fe». La Germana Milagros, una jove amb dubtes, recorda el molt que li agradava Presuntos Implicados. I Maria i Susana, dos adolescents castigades, tenen un grup que es diu Suma Llatina. Però des que Déu se li apareix a Maria una nit, tot està canviant. I és que a Déu li encanta Whitney Houston.

►»La Llamada» és una epopeia en clau Disney amb actuacions musicals que segueix el desenvolupament d’una comèdia romàntica, però transcendeix i juga amb tots aquests gèneres per acabar sent un cant a la llibertat i al primer amor.

Comparteix:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es