e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

►Peina a la reina s’estrenarà a L’Eixample Teatre de Barcelona.

TORNAR
PEINA A LA REINA TEATREMUSICAL

►És una idea original de Marc Lluís Fernández i Oscar Reyes amb la dramatúrgia i direcció musical de Marc Lluís Fernández, direcció i coreografia d’Oscar Reyes, l’ajudantia de direcció d’Albert Doz, el disseny de llum i so de Nestor González, els tècnics, Ollie i Marc Isidro, l’escenografia d’Albert Ventura i el vestuari de Marc Lluís Fernández.

►L’obra estarà interpretada per: Benjamí Conesa, Rubén Albadalejo, Judit Malet i Marc Lluís Fernández

►És una producció d’Eixample teatre.

►Què passaria si et pugen el lloguer i no el pots pagar? Viure a la capital mai va ser fàcil i els nostres quatre companys de pis ho descobriran. Se les hauran d’enginyar per sortir del forat les maneres més esbojarrades, divertides i kamikazes però sense despullar-se del glamur. El que no s’imaginen és que l’atzar els tindrà preparades moltes sorpreses acompanyades de la música més tronada.

Una comèdia fresca i hilarant que es podrà veure l’estiu del 2024 a l’Eixample teatre.

Comparteix:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es