e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

►Xavi Casan torna al Maldà de Barcelona amb tres dels seus espectacles musicals.

TORNAR
Maldà Xavi Casan

►El Maldà oferirà durant els mesos de febrer i març tres espectacles del director Xavi Casan que compta amb reconeguts creadors i intèrprets del teatre musical català com Toni Viñals i Marc García-Rami, Marc Sambola i Marc Vilavella i Virgínia Martínez i Dani Campos.

► “Strange Fruit” i “Balla amb mi” són les propostes que ja s’han pogut veure a El Maldà i recuperen. “Tan bonica aquesta nit” va ser estrenada a La Seca Espai Brossa el 2014.

►Tots tres espectacles són propostes musicals properes i de petit format amb un repertori curosament seleccionat i amb l’estrena en català de diverses cançons adaptades per Jordi Galceran, Joan Lluís Bozzo, Joan Vives, Anna Ullibarri, David Pintó, Roser Batalla, César Aparicio, Toni Viñals i Guillem-Jordi Graells, Albert Mas-Griera i Marc Vilavella.

► “Strange Fruit”, amb Virgínia Martínez i Dani Campos, proposa una selecció musical que va de George Gershwin, Duke Ellington o Nina Simone, fins a Ella Fitzgerald, Aretha Franklin o Tina Turner, i que inclou, per tant, diversos estils que van del gospel, passant pel soul o el blues, fins al pop-rock. Una reflexió individual, racial, política i de gènere a través de les cançons que durant dècades han interpretat les dones afroamericanes.

► “Tan bonica aquesta nit” repassa més de vuit dècades de teatre musical, d’històries quotidianes en forma de cançó. Un recorregut cronològic que permet desplegar la versatilitat interpretativa i musical de Marc Vilavella i Marc Sambola: del naturalisme a la commedia dell’arte; del cabaret més tradicional a la performance més contemporània; de la fina ironia de Cole Porter a la contundent veritat d’Stephen Sondheim.

Tan bonica és aquesta nit

► “Balla amb mi”, amb Toni Viñals i Marc Garcia-Rami, són 17 cançons, un actor i un músic. El repertori inclou alguns dels noms fonamentals del teatre musical nord-americà, d’Irving Berlin a Jason Robert Brown, passant per Richard Rodgers o Jonathan Larson. La posada en escena busca l’austeritat formal en un gènere sovint associat a grans pressupostos.

Balla amb mi

Comparteix:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es