e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

L’alegria que passa

Companyia:
Any:
2023
Data d'estrena:
2023
LALEGRIA QUE PASSA

Un poble gris, monòton i industrial veu trencada la seva rutina laborable amb l’arribada d’un gran espectacle musical. La companyia ha sigut contractada per l’alcalde del poble i propietari de l’única fàbrica en tota la població.

Joan (Pau Oliver), el fill de l’alcalde que està a punt de casar-se amb la seva parella Lina (Júlia Genís), està enamorat de la gran estrella Zaira (Mariona Castillo) i vol fugir amb ella lluny del poble gris. Zaira, en canvi, està esgotada de la seva vida nòmada i desitjaria quedar-se a viure al poble i portar una vida amb tranquil·litat. Al seu costat Puck (Jordi Coll), agressiu mànager, la maltracta creient-la de la seva propietat i li exigeix que continuï. L’autoritari i fals demòcrata alcalde obliga el seu fill Joan a desistir dels seus somnis.

Mentre la representació de la nit es prepara, els líders dels dos mons, el Clown i l’Alcalde, tots dos interpretats per Àngels Gonyalons, veuen les conseqüències que té que els dos mons es barregin.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Música:

Direcció Musical:

Direcció Escènica:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es