e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

We have a voice

Any:
2022
Data d'estrena:
12/07/2022
WE HAVE A VOICE TEATREMUSICAL

Després de 7 anys de trajectòria, el Barcelona Gay Men’s Chorus presenta “We have a voice” un espectacle musical amb les cançons més significatives que els han acompanyat damunt dels escenaris.

“We have a voice”, dirigit per Gerard Ibáñez, posa títol a un recull d’arranjaments musicals corals plens de missatges aptes per a qualsevol públic. En aquest espectacle podrem escoltar, veure ballar i interpretar als més de 60 nois de la formació coral.

La sensibilitat, l’emoció, l’energia, el moviment i la passió son la clau de joc a “We have a voice”.

Els Barcelona Gay Men’s Chorus són el Cor LGTBI+ més nombrós del país, el primer en tenir un disc propi i també el més atrevit. Els BGMC et faran cantar, saltar, ballar i emocionar-te viatjant amb ells per les harmonies vocals i la seva particular posada en escena. Molta gent diu que mai deixen indiferent al públic. T’ho perdràs?

* Aquest espectacle està adaptat per a persones sordes i està signat en Llengua de Signes Catalana en la seva totalitat. *

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Lletra:

Direcció Musical:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es