e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

Kurt viatge amb Weill

Producció:
Companyia:
Any:
2001
Data d'estrena:
26/05/2001
Kurt viatge amb weil

Va ser a finals de l’abril de 1927 que Bertolt Brecht i Kurt Weill es van trobar per primera vegada al Schlichter, un emblemàtic restaurant-cabaret on es reunien els artistes del Berlín de l’època. El maig d’aquell mateix any, ja tenien escrita la seva primera obra musical, Mahagonny, que va ser l’inici de tres anys d’una intensa col·laboració artística que convertiria l’òpera en una nova manifestació política i en una alternativa revolucionària al teatre tradicional burgès.

Kurt viatge amb Weill vol ser un homenatge més a aquesta col·laboració tan transcendental dins la seva època i amb tant ressò en la nostra. Kurt viatge amb Weill intenta endinsar-se en la vida de Weill a través de reflexions i de vivències personals i amb aquest recull artístic i biogràfic, L’Oca Underground no només vol fer una mostra del treball d’aquest gran compositor del segle XX, sinó també una aproximació al que va ser el seu estil i la seva peculiar manera d’entendre la música dins el teatre.

A través d’aquest viatge volem apropar-nos, doncs, a l’obra d’un dels compositors més compromesos amb la societat de la seva època i, artísticament, més renovadors.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Música:

Direcció Musical:

Direcció Escènica:

Disseny de vestuari

Adaptació al català

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es