e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

L’últim rellotge, Cantània 2026

Producció:
Any:
2026
Data d'estrena:
27/04/2026
LULTIM RELLOTGE

La Venedora de rellotges arriba al Poble de Després, i hi troba l’Enigma, un personatge misteriós. Vendre rellotges ha sigut la seva vida, i ara només n’hi queda un. Com s’ho farà per vendre’l si en aquest poble ningú es preocupa mai pel temps?

Ha visitat pobles de tota mena i ho explica a l’Enigma, que té tot el temps del món per escoltar-la. Cada vila tenia la seva particularitat… I a mesura que ella conta la seva història, l’Enigma es destapa, i se li veu la barbeta, la boca, les galtes, les orelles, el nas.

Però la Venedora cada cop se sent més cansada. I encara té l’últim rellotge per vendre. Aviat ho entendrà tot. Se li tancaran els ulls, s’adormirà ben profundament. I per fi sabrà què hi fa, aquí, i què és el que la fa feliç.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Llibret:

Lletra:

Música:

Direcció Escènica:

IntÈrprets:

Músics:

Marc Serra – Piano | Guillermo Prats – Contrabaix i baix elèctric | Jordi Claret – Violí | Anna Roca – Viola | Albert Costa – Trombó | Ivó Oller – Trompeta | Jordi Cornudella – Clarinet i saxos | Jordi Santanach – Clarinet i saxos | Pol Ribó – Percussió

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es