e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

Quan passi tot això

Any:
2022
Data d'estrena:
10/02/2022
QUAN PASSI TOT AIXO

Els fans del teatre musical, avesats a fer escapades per veure les produccions al West End de Londres i als teatres de Broadway, fa més d’un any que es veuen privats de la seva més gran afició. El Joan i la Queralt són una parella que comparteix la passió pel teatre musical. Des que es coneixen, cada 3 anys, sens falta, han viatjat a Nova York a veure espectacles. Els seus 13 anys junts els mesuren i els expliquen amb cançons i records compartits en escenaris, platees i restaurants de Brooklyn, passejades per Manhattan, pícnics a Central Park i cues per comprar entrades.

Però arriba una pandèmia i el món s’atura, els escenaris són buits i les platees queden desertes. La parella no pot fer el viatge previst. Malgrat això, amb imaginació i la complicitat d’uns amics omplen l’escenari de música i recreen, amb cançons, els millors moments de la seva història. I somnien en tot el que faran quan passi tot això.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Llibret:

Música:

Direcció Musical:

Direcció Escènica:

IntÈrprets:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es