e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

T’estimo, ets perfecte… ja et canviaré!

Any:
2022
Any d’estrena original:
1996
Data d'estrena:
12/01/2022
Testimo ets perfecte manresa

T’estimo, ets perfecte… ja et canviaré! és una comèdia musical estrenada a l’off-Broadway el 1996. Va estar en cartell dotze anys, fins al 2008, i se’n van fer 5.003 funcions. Aquest èxit tan aclaparador es deu a una combinació exquisida entre llibret i partitura, que creen un munt de situacions còmiques i de reflexions.

A través d’aquestes situacions, els autors ens proposen un viatge per l’univers de les relacions de parella, des d’una primera cita, el festeig, la vida en matrimoni i fins a l’amor a la tercera edat. Un mosaic de diferents personatges inconnexos en diferents moments vitals, en algun dels quals segur que tothom es pot sentir identificat.

Una comèdia amb majúscules i un musical amb tots els ets i uts, que ens porta el Grup Escènic Nostra Llar del Poblenou de Manresa, amb el qual podreu passar una bona estona i emocionar-vos.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Llibret:

Lletra:

Música:

Direcció Musical:

Direcció Escènica:

Coreografia

IntÈrprets:

Cristina Barbero, Sònia Catot, Guillem Cirera, Jordi Gener.

Músics:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es