e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

We will rock you

Producció:
Any:
2004
Data d'estrena:
18/11/2004
We will rock you

En un futur «incert» és en el qual se situa la història, un món en el qual «els instruments musicals han estat prohibits per l’única companyia que hi ha al món, Global Soft, que es dedica a produir música enllaunada». En aquesta situació, neix Galileu, una reencarnació de Freddy Mercury, que parla amb versos de Queen i que emprèn la recerca dels instruments perduts.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Llibret:

Coreografia

Adaptació al castellà

IntÈrprets:

Galileo: Juan Dávila, Calos Solano. Scaramouche: María Adamuz, Dulcinea Juárez. Britney: Julián Fontalvo. Meat: Lorena Calero, Silvia Martí. Killer Queen: Nieve Val. Khashoggi: Fernando Samper. Pop: Diego Falcon. Cor: Alejandra Martín. Alfonso Arteche. Sito Ábalos. Armando Carbonari. Damaris Martínez. Ballarins: Eva Enriquez. Ricío Gama. Cristina Sánchez. Silvia Sandoval. Marta Patón. Vicente Bustamante. Gabriel Sarr. Michel Guevara.

Músics:

Loren Martín. Jose Mª Pérez Sanz. Eunice Santos. Luis Cruz. César L. Araque. Robertini. Juan Medina. Pablo Navarro

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es