e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

El mejor tributo a Queen

Any:
2019
Data d'estrena:
28/01/2019
Queen Onyric

MOMO té una qualitat descarada, no coneix la por i canta com el diable. A Freddie li hagués encantat”. Així definia Brian May a MOMO el protagonista d’aquest concert que versiona les millors cançons de QUEEN. Un homenatge que neix des del cor d’aquest increïble artista a una de les bandes de rock més representatives del segle XX.
Aquest any, coincidint amb el 40º aniversari del seu àlbum “JAZZ” i el seu emblemàtic DONT STOP ME KNOW, MOMO i la seva banda executaran amb el mestratge de sempre, un repertori amb les cançons més conegudes de l’emblemàtica banda britànica, tenint una especial consideració amb els temes d’aquest mític LP.

El grup és l’única banda de parla hispana triada per tocar a la XXIV Convenció de Fans de Queen. La seva impressionant veu farà vibrar tots els assistents als seus concerts.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

IntÈrprets:

Músics:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es