e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

Inútil (un cactus i altres desastres)

Presentat a:
Any:
2026
Data d'estrena:
07/05/2026
INUTIL TEATREMUSICAL

Una teràpia pop-folk

La Cris és una jove actriu atrapada en la lluita contra la depressió i l’autocrítica constant. Tot i que aparentment ho té “tot”, no sap escapar fàcilment de les seves inseguretats i de la síndrome de la impostora.

Acompanyada per la seva guitarra, per una veu interior que mai no calla i per tota una galeria de personatges (psicòlegs, professors, familiars, ex-amants i psiquiatres), la Cris vol entendre què li passa.
Entre cançons, sessions de teràpia, càstings i cactus que no sobreviuen, la Cris intenta respondre una pregunta incòmoda: què passa quan la persona que més dubta de tu… ets tu mateixa?

INÚTIL és una peça d’autoficció que, amb humor, música i molta honestedat, posa llum sobre temes relacionats amb la salut mental i reivindica el poder guaridor de l’art.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Llibret:

Direcció Musical:

Direcció Escènica:

Disseny de so:

Disseny de llum:

Fotografia:

Disseny de vestuari

Disseny d’escenografia

Albums relacionats

GALERIA

inutil teatremusical 2
UNUTIL TEATREMUSICAL

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es