e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

NINE, les dones de Guido Contini

Any:
2016
Data d'estrena:
20/10/2016
unnamed 1

Una versió concert de l’espectacle NINE de Maury Yeston estrenat a Broadway durant els 70, alhora adaptació de la pel·lícula autobiogàfica de Fellini “8 ½”.

A través de les cançons del musical, descobrirem els entrellats de la vida del prestigiós cineasta Guido Contini, qui s’enfronta a la crisi dels quaranta. Una mirada fotogràfica de les dones que l’envolten: la seva dona, la seva amant, la seva musa, la productora, les fans, les detractores, la seva mare i la prostituta que li va ensenyar a estimar. Totes elles interpretades per la mateixa actriu.

La primera respresentació de Nine. Les dones de Guido Contini s’englobà dins del Cicle MondayMonday 2015/2016 del Teatre Eòlia.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Lletra:

Música:

Direcció Musical:

Direcció Escènica:

Disseny de so:

Disseny de llum:

Disseny de vestuari

Adaptació al català

Músics:

Gustavo Llull – Piano

GALERIA

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es