e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

The opera locos

Companyia:
Any:
2019|2022
Any d’estrena original:
2018
Data d'estrena:
25/01/2022
the opera locos

Una peculiar troupe d’òpera, composta per cinc excèntrics cantants, es disposa a realitzar un recital amb un repertori dels més grans compositors de l’gènere. Al llarg de la representació s’aniran desvetllant les passions ocultes i els anhels d’un d’ells, que portaran conseqüències absurdes i impredictibles. Serà una nit per recordar!

Cinc cantants lírics són els protagonistes de The Opera Locos, un espectacle còmic operístic en què els grans èxits de l’òpera es fusionen amb altres estils musicals de la forma més original. Amb una singular posada en escena i acurada estètica. The Opera Locos aconsegueix crear una experiència nova i diferent a l’hora d’experimentar l’òpera i, sobretot, apropar-la a tots els públics d’una manera fresca, inusual i divertida.

Música relacionada

Equip Artístic i  intèrprets

Lletra:

Música:

Direcció Musical:

Direcció Escènica:

Disseny de so:

Disseny de llum:

Disseny de vestuari

Disseny d’escenografia

IntÈrprets:

Baríton: Enrique Sanchez, José Julian Frontal, Laurent Arcaro. Contratenor: Jesus Gallera, Alberto Frias. Mezzosoprano: María Maciá, Mayca Teba. Soprano: Irene Palazón, María Rey-Joly. Tenor: Antonio Comas, Jesús Álvarez.

Músics:

Notícies del teatre musical a Catalunya

e695365f47fee39b4faa6b2f296ddf18ea540987 scaled

#MoltMésQueUnaWeb

Som la veu del teatre musical català. Una plataforma que uneix passat, present i futur a través de l'escena, l'emoció i la memòria viva de les arts

Antoni Font Mir

Fundador i ideòleg
Totes les imatges pertanyen a llurs propietaris i s'utilitzen amb fins divulgatius

CONTACTE

teatremusical.cat@gmail.com
kit digital black white 2048x140 1
amb el suport de:
logopuigporret 2
© 2026 TeatreMusical.cat · Tots els drets reservats
Desenvolupament Web:
SoyAsi.es