►Dagoll Dagom s’acomiadarà definitivament de l’escenari del Teatre Victòria el pròxim 13 de juliol després de 50 anys de trajectòria, amb l’última funció de la quarta reposició de Mar i Cel, el seu musical que ha sumat més èxits. L’edició d’enguany de Mar i Cel acumula un total de 300.000 entrades venudes i 192 funcions exhaurint localitats. Amb l’ocupació esgotada fins a finals de maig i gairebé totes les entrades venudes fins a mitjans de juny, la companyia ha obert totes les funcions a la venda fins a la data final. El musical clourà una temporada d’èxit amb 303 funcions en 44 setmanes des que es va estrenar el passat 19 de setembre.
►Funcions accessibles
►La companyia oferirà quatre funcions accessibles per a persones amb discapacitat sensorial el divendres 27 de juny a les 18 h, dissabte 28 a les 16:30 h i a les 20:15 h i diumenge 29 a les 17:30 h, que comptaran amb subtitulat adaptat, audiodescripció, bucle magnètic individual i so amplificat amb auriculars.
►El 27 de juny a les 16:45 h també es farà un passeig escènic previ a l’espectacle amb audiodescripció, on les persones amb discapacitat visual podran tocar elements d’atrezzo, escenografia i vestuari de l’obra.
►Aquesta activitat és gratuïta amb l’entrada a qualsevol de les quatre funcions accessibles, però cal enviar prèviament un correu a info@dagolldagom.com
►La quarta reposició de Mar i Cel, dirigida per Anna Rosa Cisquella i Miquel Periel, i amb direcció original de Joan Lluís Bozzo, acabarà una temporada d’èxit amb 44 setmanes i 303 funcions.
►L’adaptació a còmic del musical
►L’autora de còmic Coralí Espuña Ribas ha adaptat el musical Mar i Cel en una sensacional novel·la gràfica que recull el text íntegre de l’espectacle. La història d’amor impossible entre el pirata morisc Saïd i la cristiana Blanca cobra nova vida en aquest còmic de 116 planes que Yermo Ediciones publicarà en edició de tapa dura el 10 d’abril. El volum també inclou una introducció de Joan Lluís Bozzo i una selecció d’esbossos que permeten al lector conèixer el procediment de treball de l’autora.
►A través del seu traç, Coralí Espuña ofereix uns punts de vista impossibles de trobar al teatre, especialment a les planes que adapten les cançons més conegudes de l’espectacle, com Per què he plorat?, on l’autora crea amb vinyetes un recorregut paral·lel de l’evolució dels pensaments de Blanca i Saïd o l’Himne dels pirates, on el mar es converteix en una estampida de cavalls desbocats.
►Fitxa de l’espectacle: