►Del 29 d’abril a l’1 de maig.

► “Dindirindín! Una Follia Musical” és un espectacle escènic multidisciplinari per a tots els públics: teatre musical del Renaixement! Quatre solistes vocals, tres instrumentistes i una actriu exploren el boig llenguatge teatral de la Commedia dell’Arte, la música antiga i la filosofia humanista d’Erasme de Rotterdam. S’ofereix ara al Teatre de Sarrià després de la gira d’estrena l’estiu passat.

►La trama, escrita de manera co-creativa sota la guia d’en Jordi Pérez Solé, ens transporta al segle XVI: el Capitano Fachardo es disposa a fer tot el possible per impedir la construcció de la primera impremta de partitures de la Corona d’Aragó. Però (ai làs!) que la Deessa Follia, emergida de l’obra d’Erasme, hi establirà una lluita servint-se de la inventiva de l’Arlecchino, la Colombina i la Bruixa. La Follia fa de nexe entre els segles XVI i XXI: reflexiona, punxa i provoca amb els seus poders les situacions més inversemblants inclús fent-hi participar el públic.

►L’home modern va acabar conquerint les noves tecnologies del segle XVI, metaforitzades en la impremta de “Dindirindín!”, en pro de l’alliberament de l’Antic Règim feudal. La companyia Notte & Giorno  proposa divertir-nos tot reflexionant sobre l’oportunitat històrica que tenim avui de fer servir les noves tecnologies (TIC) per a l’alliberament de les consciències i de la societat.

►Amb la direcció escènica de Jordi Pérez Solé, el moviment escènic de Laura Calvet,  el vestuari i l’atrezzo de Teté Company,  la il·luminació  d’Arnau sala, el so de Cels Campo i en Toni Pastor com a tècnic en Comèdia de l’Art.

►Repartiment:
►Colombina: Anaïs Oliveras. Bruixa: Mariona Llobera. Arlecchino: Ferran Mitjans. Capitano: Antonio Fajardo.

►Guitarres: Edwin García. Flautes i corneta: Emiliano Pérez Riverol. Percussió: Pere Olivé. I Joan Vila i Casañas com a Coach musical.

►Interpreten el següent repertori musical:
►Mateu Fletxa el Vell (1481-1553): La Bomba i La Negrina (Fragments)
►Mariona Vila (1958-): Elogi de la Follia
►Anònim: Alla cazza
►Orlando di Lassus (1532-1594): Matona mia cara
►Anònim del Cançoner de Calàbria: Dindirindín
►Francesco Patavino (1478-1556): Dilla da l’acqua
►Anònim del Cançoner de Calàbria: Yo me soy la morenica
►Pere Joan Aldomar (14??—1543): Ah Pelayo, qué desmayo
►Anònim del s. XII: No me mordas ya habibi
►Juán del Encina (1468-1529): Fata la parte
►Bartolomeo Tromboncino (1470-1534): Ostinato vo’ seguire
►Juán del Encina: Hoy comamos y bevamos
►Creació col·lectiva Notte & Giorno: El Rap de la Follia
►Josquin Desprez (1450-1521): Mille regretz
►Adrian Willaert (1490-1562): Vecchie letrose
►Anònim del Cançoner de Medinaceli: Corten espadas afiladas
►Juán del Encina: Levanta, Pascual
►Joan Brudieu (1520-1591): Ya tocan los atabales
►Bartomeu Càrceres (s. XVI): Soleta so jo ací
►Juán Vásquez (1500-1563): Con qué la lavaré
►Orlando di lassus: Saccio na cosa
►Juan del Encina: Más vale trocar
►Josep Vila i Casañas (1966-): Lloança de l’Amor Propi
►Juán de Arañés (s. XVI): Un sarao de la chacona