►Del 8 al 18 de juny de 2023.

►Les històries de l’avi Josep és un espectacle basat en quatre històries que només tenen dues coses a veure entre elles: són relats basats en fets reals i neixen a través de les converses entre l’avi Josep i la seva neta, la Mar.
►Són històries que l’avi explica a la neta, vivències de la seva vida i també històries que la neta explica a l’avi, així com les contradiccions i reflex-ions que es produeixen al parlar de segons quins temes amb dues persones d’edats tan diferents.
►Cada història és especial per si sola. Cada història és important per si sola. Cada història ha nascut per ser explicada, i per ser escoltada. Deixem-nos emportar per les emocions i viatgem a través d’elles.

►L’espectacle és una idea original d’en Mateu Peramiquel i la Mar Puig, amb llibret de la Mar puig i la música i les lletres d’en Mateu Peramiquel.
►L’interpretaran: Mar Puig/Júlia Sardà i Joan Sáez amb la música en directe de MateuPeramiquel/Daniel Giró.
►És una producció de WeColorMusic.

►Compartim amb tu el reportatge que Teatremusical.cat va enregistrar el setembre de 2020 quan l’espectacle va passar per la Sala Badebadoc.