► “Après Moi, Le Déluge”  a sala tallers del 26 al 29 d’octubre de 2017

►Sinopsi:
► A Kinshasa, un home de negocis occidental rep la visita d’un ancià congolès que li vol fer conèixer el seu fill perquè se l’endugui amb ell quan torni al vell continent. D’improvís, amb la intermediació d’una intèrpret que s’ha tancat a viure a l’hotel on té lloc la trobada, emergirà una realitat condemnada a la invisibilitat pel món occidental.

El prestigiós compositor i director d’orquestra Miquel Ortega, reconegut internacionalment pels seus treballs lírics, ha assumit la invitació de traslladar al llenguatge operístic aquesta obra tan celebrada de Lluïsa Cunillé, considerada un dels millors textos que ha donat la dramatúrgia catalana en els últims anys.

► L’obra de Lluïsa Cunillé i Miquel Ortega, la dirigeix Jordi Prat i Coll amb la composició i direcció musical de Miquel Ortega amb la mezzosoprano Marisa Martins, el tenor Antoni Comas i un conjunt instrumental.
►L’escenografia i il·luminació és de Laura Clos, el vestuari d’Adriana Parra i els audiovisuals de Joan Rodon.
►És una producció del Teatre Nacional de Catalunya.

 

► “My Baby is a Queen”  a la sala tallers del 2 al 10 de desembre de 2017.

►Sinopsi:
Figures que ballen. Accions reflectides en el mirall. Músics eteris i invisibles que observen i acompanyen.
Miralls en moviment copsen la mirada de qui observa.
Què mira, com mira, perquè mira.
Les famílies, els intèrprets, els nadons.
Com miren? On miren? Perquè miren?

Els orígens, la discapacitat, el gènere, els pensaments.
Un recorregut per la diferència i per qui i com la mira.

►Dels creadors de Bitels per a nadons (concert tribut a The Beatles), 30 elefants sota un paraigua, Núvols amb nadons i La lluna en un pot. Una aposta d’alt voltatge on el públic és protagonista. Radicalment interactiva, amb un intens contingut i amb quatre ballarins i tres músics a escena.

►Dirigida a nens i nenes de 0 a 3 anys i a les seves famílies.

►La Petita Malumaluga és una companyia integrada per ballarins i músics especialitzada en propostes d’arts escèniques per a nadons, la primera infància i les seves famílies. Aposten per projectes creatius respectuosos, llenguatges provocativament no infantilitzats i propostes artísticament contemporànies.

►Signen l’autoria, direcció artística i dramatúrgia Eva Vilamitjana i Albert Vilà, la composició i arranjaments de Jordi Bello, la coreografia d’Eva Vilamitjana. Amb els ballarins: Miquel Fiol, Maria Hernando, Raquel Gualtero i Guido Lucas. I els músics:  al violí: Asier Suberbiola, al saxo: Nil Villà, a la guitarra: Nico Sánchez.

►L’escenografia de Paula Bosch i Albert Vilà, la programació d’Ivan Rubio, el vestuari de Joana Martí, el disseny de la il·luminació de Carles Rigual, Ivan Rubio i Albert Vilà, el disseny del so de Jordi Bello i Ivan Rubio, el disseny de vídeo de Carles Rigual i Ivan Rubio la producció executiva de Cristina Roca, la comunicació de Pol Gil Marimon.

►És una producció de: Grec 2017 Festival de Barcelona i la Companyia La Petita Malumaluga.
►Amb el suport de L’Estruch Ajuntament de Sabadell, el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i l’INAEM.
►Espectacle en residència a L’Estruch i al TNC.
 

“Lo Speziale”  a la sala gran del 18 al 20 de gener de 2018.
 
►Sinopsi:
En col·laboració amb l’OBC, i sota la batuta del seu director convidat Jan Willem de Vriend, arriba a Catalunya la producció holandesa d’aquesta òpera bufa amb llibret de Carlo Goldoni, que Haydn va compondre per inaugurar el teatre del palau Esterházy l’any 1768.

►Eva Buchmann signa el treball escènic d’aquest divertit quadrat amorós, en què un apotecari d’edat avançada es disputa els favors de la jove Grilletta amb dos rivals molt més atractius: un jove ric i el seu auxiliar farmacèutic.

►De Joseph Haydn i Carlo Goldoni. La direcció i escenografiad’Eva Buchmann

AmbPiotr Micinski, Virpi Räisänen, Alvaro Zambrano, Marina Zyatkova i Orquestra Simfònica de Barcelona i Nacional de Catalunya (OBC).

►Amb lairecció musical de Jan Willem de Vriend, la construcció d’escenografia
Pieter Veenhof i De Man met de Hamer, el vestuari Jorine van Beek. La Il·luminació
Marc Heinz, Ramuntxo Stoete.

► “Ni cap ni peus”  del 5 al 27 de maig.

►Sinopsi:
Dos personatges en clau de circ i amb humor intentaran superar els entrebancs que ells mateixos es busquen amb accions quotidianes com pot ser seure en una cadira, penjar una jaqueta o pintar un quadre.

Un espectacle de circ, potent i amb moltes disciplines; la roda cyr, malabars, pal xinès, manipulació d’objectes, verticals amb cadires i acrobàcia. Un show fresc on la comicitat és sempre present, a més d’un caire familiar completament agradable on gaudeixen tant els petits com els grans.

►La direcció és de David Candelich, Jordi Mas. Vermuts: David Candelich, Perxa Xinesa, Jordi Mas, Malabrars i Roda Cyr.  Amb la composició, sampleig i producció Joan Cot Ros, Saxo de Nil Villà, trombó de Jordi Montasell,  la veu de l’Adrià Sivilla, i el baix de Jordi Mas.

►Amb les lletres del Circ Vermut, Joan Cot, Ivan López, Eduard Cot

►Ull extern: Guillermo Aranzana, difusió: Marina Montserrat, Carolina Huelva, disseny, vídeo i web Jordi Aliberas, vestuari: Fina PavónTierno

►Cursos recomanats: primària fins a 10 anys.

►Aquesta obra està recomanada pel Servei educatiu del TNC per a cursos de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è de primària com a eina útil per a la formació i el desenvolupament cultural dels infants i dels joves.
►El TNC posa també a disposició de l’equip docent el dossier pedagògic de l’espectacle.
►Trobades després de la funció: completeu la representació descobrint què s’amaga darrere l’espectacle de la mà dels protagonistes.