Per què associem Rocío Jurado amb l’Espanya cañí i Alaska amb la contracultura dels vuitanta quan “la más grande” va cantar a l’empoderament i a la masturbació femenina, mentre que Olvido Gara fa anys que col·labora amb la ràdio de la Conferència Episcopal? Té a veure amb l’apropiació que va fer el franquisme de la cançó espanyola? Té a veure amb el model de dona que projecta cada artista i el públic al qual es dirigeix? Té a veure amb qüestions musicals, estètiques o de classe? Cançons que acaben en fade out intenta respondre aquestes preguntes des de l’escena, convertint una recerca musicològica en una conferència performativa amb mirada feminista, ànima folklòrica i música en directe.
Cançons que acaben en fade out
Llibret: Cinta MorenoGonzalo GómezJoel Moreno CodinachsSalvador S. Sánchez
Lletra: Diversos
Música: Diversos
Ajudantia de direcció: Gonzalo GómezRocío Manzano
Coreografia: Carmen Muñoz
Disseny de vestuari: Cinta Moreno
Perruqueria: Sergio Chacón
Maquillatge: Sergio Chacón
Disseny de so: Damià Duran
Disseny de llum: Belén Fernández
Maquinistes: 30 de novembre e 2022
Fotografia: Núria Gàmiz
Intèrprets: Cinta Moreno, Salvador S. Sánchez i Joel Moreno Codinachs
Producció: La Copla de Wisconsin
Presentat a: Teatre Eòlia de Barcelona
Any: 2022