En un repte difícil de recordar, l’espectacle “Made in Paral·lel” repassa els personatges i gèneres que han passat per un dels escenaris més particulars del món. Amb Victor Masan en el paper de mestre de cerimònies i la mítica vedette Merche Mar com a amfitriona, l’obra recorre la història de l’avinguda Paral·lel projectada per Cerdà, des de finals del s. XIX fins al tancament del teatre el 1997 i la seva reobertura el 2010. “Made in Paral·lel” transita pel flamenc, el burlesque o la música disco dels 80 ‘amb l’afany de buscar i trobar la veritable ànima d’El MolinoBelinda Blind recrea ritmes cubans i afroamericans que van fer coincidir la fundació d’El Molino el 1898, amb la pèrdua de Cuba com a colònia espanyola. L’esperit de la gran Carmen Amaya torna a l’escenari a través del bailaor i coreògraf Amador Rojas, artista innovador, fa una relectura particular de l’essència del flamenc amb arrels mediterrànies. La llibertat dels anys 30 ‘, la II República, la Guerra Civil i la foscor del franquisme són evocades amb números de ball dramàtics i intensos. Més tard arriba la llum i la frescor dels anys 60 ‘amb una tímida obertura cap a Europa: ball, color i la música pop. I els Jocs Olímpics Barcelona 92 ​​’, l’esclat de la ciutat i l’esclat del nostre cos de ball. Bertha von Gummi interpreta un numero de burlesque íntim, transgressor i vamp, que va més enllà d’aquest gènere, on tot està permès. La Terremoto de Alcorcón, la nostra supervedette-resident, i sens dubte la vedette més sorprenent que ha visitat mai El Molinoreversiona musicals com “Sunset Boulevard” entre d’altres hits dels anys 80 i 90.