►De l’1 al 16 de febrer de 2025.
►La Roda Produccions estrena nou musical! Ritme, diversió, música en directe i una sorprenent posada en escena.

►La Piper sempre havia sentit moltes històries del seu avi, Neil Armstrong, la primera persona que va trepitjar la Lluna. Potser per això, sempre ha somiat en volar i estudia de valent per convertir-se en astronauta. La seva escola està preparant l’enlairament de la missió Apol·lo 18 i ella vol pujar al coet per trepitjar la lluna. Però alerta! Uns malvats hackers volen impedir-ho.
►És un espectacle amb llibret i direcció: Dani Cherta amb l’ajudantia de direcció de Jordi González, la música de Keco Pujol la direcció musical de Manel García, l’escenografia i vídeo: Ximo Díaz, el vestuari d’Antonio Harillo, la Il·luminació de Fran Agramunt, les coreografies de Meri Bonet i l’assessoria continguts de David Achell.
►L’interpreten la Carla Miralda, en Ferran Rull, en Sergi Espina, l’Ariadna Suñé i Joan Saez, i als instruments, la Lucas De Parellada, l’Andreu Roqueta o Andrés Zambrana i l’Alexandra Ros.