►El Teatre Condal de Barcelona acollirà el 3 de març de 2026 la presentació en directe del nou disc de Víctor Arbelo, un concert molt especial en què el cantant i compositor mostra al públic el seu tercer treball discogràfic, compost íntegrament en català. Es tracta d’una nova etapa artística marcada per l’honestedat, l’emoció i una clara aposta per potenciar la seva veu i sensibilitat interpretativa.
►Víctor Arbelo ha protagonitzat musicals, com Rent, Mar i Cel, Los Miserables o Golfus de Roma. En aquest nou projecte musical, l’artista s’endinsa en un univers sonor influenciat pel rock i l’R&B, jugant amb un pop fresc, èpic i contemporani, que connecta directament amb les emocions del públic.
►L’espectacle compta amb la direcció del mateix Víctor Arbelo i un format de concert cuidat i proper, pensat per posar la música i la interpretació al centre de l’experiència. Damunt l’escenari, Arbelo estarà acompanyat per Àlex Álvares a la guitarra i Leo Golo als teclats, formant un trio que dona força i personalitat a les noves cançons.
►L’equip artístic i tècnic es completa amb el vestuari de Laura Riera i Víctor Arbelo, el moviment escènic d’Óscar Reyes i la producció executiva de Nadina Campàs.
►La presentació del disc és una coproducció d’EM+P Produccions i Víctor Arbelo, i esdevé una oportunitat única per descobrir en directe un artista que aposta per la música pròpia i en català des d’una mirada personal, emotiva i contemporània.
